1

/\ De basis van alles. Schuld staande tegenover cartoons, persiflages, wanneer komt die verborgen camera om de hoek kijken?

\/ De bron die mijn onbegrijpendheid veroorzaakt. Als ik, en ik wou dat ik je kon toelachen vanachter deze karakters, moet beschrijven hoezeer ik genoten heb, van hoe mij het denken in simpele schema's en met behulpzame vertekeningen van een situatie, door de docenten is uitgelegd. En het feit dat ze nu werken langs schema's die niet kloppen met hun eigen theorie. Laat ik zeggen: foute keuzes die op te sporen zijn met het modeldenken waarin wij professionals willen zijn.

2

 

\/ Dat de regel niet meer bestaat vindt ik nog niet eens het ergste. Het feit dat de controlemogelijkheden niet overtuigend kunnen worden voltooid, is nog veel meer een probleem.
3


4

/\ Dit is een bewijsstuk voor studenten die woedend willen worden. Familie, naasten en bekenden krijg je hiermee makkelijk op gehyped dat je school je oplicht.

\/ Hiervan kan ik er niet bij dat dit door een accreditatiecommissie is opgevallen.

5

\/ Het bewijs dat ik een heel jaar alle interviews die ik gehouden heb, heb opgenomen. Mijn intentie is niet en is nooit om kleine individuen in de problemen te brengen. Maar mijn verbazing is onbeschrijvelijk over hoe sommigen wat krom is, recht proberen te praten, terwijl ze iets anders doceren. De personen waarvan ik weet dat ze enorm goed zijn in kennisvertalen, deze verezelbruggeriseerders van formaat komen een stuk beter uit in presentatie, dan dat ik met mijn hakkelende rare filmpjes doe. Ik verspil de apparatuur liever aan jullie.

6