C U R R I C U L U M - V I T A E

1
TITEL
Gedragswetenschapper met affiniteit en kunde in de actuele IT.

2
VOORWOORD 
Geachte werkgever,
Ik ben een full-time beschikbare man met een kennis van -, interesse in - en geschiktheid voor drie branches. De automatisering, het onderwijs/welzijn en de communicatie. Ik ben sinds kort gevestigd in Den Haag en wil graag in die regio werken. Ik heb een uitgebreidde studententijd achter de rug waarbij ik veel te maken heb gehad met de reorganisatiewoede van de afgelopen jaren in het onderwijs. Ik heb geprobeerd van de nood een deugd te maken, en heb mijn opleidingsleven na twee jaar op drie poten gestoeld. 1 Opleidingen (8 jaar Full-time), 2 Werknemerservaring (Parttime) en 3 Ondernemen met studenten (Video, ICT en Licht & Geluid). Ik werk het liefste in kleine tot middelgrote teams op het schakelpunt tussen mens- & machine, maar sta open voor een breed scala aan funkties in de bovengenoemde branches. Als ik drie van mijn sterke kanten mag noemen dan zijn deze: toegewijd, creatief & communicatief. Rest mij u veel leesplezier te wensen, en graag kom ik mezelf en mijn CV een keer mondeling toelichten. Groetjes Ephics

3
PERSONALIA

Naam: Doorn, ter
Voornamen: Ephics
Geboortedatum: 06-03-1980
Geboorteplaats: Eindhoven
Nationaliteit: Nederlandse
Religie: Agnost

4
CONTACTGEGEVEN

Adres: Kalkmarkt 14
Postcode: 1011 BD
Woonplaats: Amsterdam
Telefoon: 06 50 840 460
E-Mailadres: digitaleservice@gmail.com

N.B.: Wil in Den Haag vestigen, beschikt al over woonruimte.

 

5
OPLEIDINGEN

OPLEIDING / INSTELLING
BEKWAAMD /
TIJDSVLAK
DIPLOMA

Basisopleiding
- - - - - Basisschool de Hoopstee te Eindhoven
Volledig
1984-1991
Nog af te maken

H.A.V.O.
- - - - - Calvénistische Scholengemeenschap Eindhoven
- - - - - - - - - - Nederlands, Engels, Wiskunde B,
- - - - - - - - - - Natuurkunde, Scheikunde, Biologie
Volledig
1991-1996
Nog af te maken

MBO Laboratoriumonderwijs
- - - - - Spectra College Eindhoven
1e jaar/29st
1996-1997
Nvt

HBO Maatschappelijk Werk & Dienstverlening
- - - - - Hoge School West-Brabant te Eindhoven
Volledig
1997-2007
Nog af te maken

HBO Academie voor ICT & Management - T
- - - - - Hoge School West-Brabant te Eindhoven
1e jaar/39stp
2001-2002
Nvt

Master of Arts - Wijsbegeerte / Filosofie
- - - - - Universiteit van Tilburg
Volledig
2003-2006
Nog af te maken

 

6
EXTRA
Sociale Hygiëne
Omgaan met Aggressie
Diepte-interviewen
Rijbewijs A & B
Zwemdiploma’s A, B & Reddingszwemmen
EHBO Basisdiploma (Niet meer Geldig)
BHV Basiscurses (Geldig)

7
TAALBEHEERSING

Nederlands: Spreken: Uitstekend Schrijven: Uitstekend
Engels: Spreken: Goed Schrijven: Goed
Duits: Spreken: Redelijk Schrijven: Niet
Frans: Spreken: Matig Schrijven: Niet
Spaans: Spreken: Redelijk Schrijven: Niet

8
ICT
N.B. De rijtjes met WEL houden in dat ik dit zelfstandig en tot op proffessioneel niveau kan uitvoeren. Alles wat achter NIET staat beheers ik nog niet tot op een zelfstandig professioneel niveau, wel heb ik aan projectengroepen deelgenomen die deze diensten hebben opgeleverd. Ik heb het dus wel van zeer dichtbij gezien en beheers er delen van.
Hardware
WEL: Monteren, Demonteren, Aansluiten & Installeren
(NOG;-) NIET: Doormeten, Printschema’s, Ontwerp & Reparatie

Microsoft        
WEL: Windows 95-98-ME-2000-XP-Vista, Netwerk aanleggen, Office, Randapparatuur, Internettoepassingen.
NIET: ASP, .NET, Windows Server

Design & Video
WEL: Photoshop +, Premiere +, 3dMax, Flash+, Swish, Pinnacle, Winamp etc,
NIET: ?
QUARK?

Programmeren
WEL: HTML, ACTION SCRIPT, MySQL, Winamp, JAVA, Ontwerp
NIET: PHP , C++, Visual Basic, Delphi, Linux, Open BSD

Bekabelen

Vrijwel alles 

9
WERKERVARING

Aardbeien plukken, krantenwijk & supermarktwerk
1994-1997


Nachtcafé Dynamo te Eindhoven
- - - - - - - - Barman, technisch beheer, bedrijfsleiding, publicist

1997-2005

Deacon– Film en VJ concepten in Horeca
- - - - - - - - Mede-oprichter
1999-2002


Stichting L'Enfant Eindhoven Jeugdzorg
- - - - - - - - Zelfstandigheidstrainer van 16 t/m 18 jaar

1998-1999

Stichting Slachtofferhulp Eindhoven
- - - - - - - - Aansturend medewerker i.v.m. personeelstekort
1999-2000

Algemeen Maatschappelijk Werk te Best
- - - - - - - - Maatschappelijk Werker
2000-2001

Pizzakoerier & Taxi-chauffeur
2000-2002

Philips ShowProdukties te Eindhoven
- - - - - - - - Video- & website-bewerking, CKV-today opzetten
2002-2003

Letsgo.nl Web-hosting, Web-design & applicaties

- - - - - - - - Mede-oprichter bedrijf
2002-2004

Café Pernod te Eindhoven
- - - - - - - - Technisch beheer, bedrijfsleiding
2003-2004

Eye-Ear-Gear.nl   -  proffesioneel licht, geluid & beeld
- - - - - - - - Mede-oprichter bedrijf
2004-2007

Stichting Attack te Tilburg
- - - - - - - - Jongerenwerker, Straathoekwerker, Beheerder
2005-2007

10 
PUBLICATIES
2007                                        www.grondwet7.nl 

11
MISSIE
Walkman’s, videorecorders, soundblasters en later Nintendo vond ik als klein kind al heel interessant. Na mijn eerste twee studiejaren op HBO niveau in aanraking te zijn gekomen met het materiaal van de grote denkers als Freud, Markx, Nietsche, Fort, Socrates, Kant, Sartre, Lenin, Fukuyama of Castro, besefte ik me dat ik als 21-jarige een eerste opvolger zou kunnen worden, die uberhaupt kan denken in de touchscreen dimensie/digitale tijdsgeest. Daarna heb ik het vak 2d communicatietechnologie en 3d communicatietechnologie als structureel bijvak genomen.
‘Het projectmatig uitwerken van toepassingen waarbij een commerciele, kennisoverdragende of maatschappelijke situatie met behulp van de digitale ‘elektrische zintuigen’ wordt gealternativeerd, wekt al bij kennisneming mijn interesse en behoefte om mee te helpen, mee te sleutelen en daarbij de technologie en de wisselwerking met zijn gebruiker te aanschouwen, te analyseren en evalueren. Al dan niet om het later te kunnen verspreiden, over te dragen of discreet te bekritiseren.’

12
BEHOEFTE
Het lijkt mij een makkelijk te registreren feit, dat de markt van de digitools in onderwijssituaties, P&O situaties, democratisch-bestuursmatige situaties, laten we zeggen alle sociale- en maatschappelijke situaties zich in de komende twee decennia pas echt gaat ontwikkelen.
In al mijn werk- en opleidingservaring heb ik binnen de werkgroep, behalve bij de bedrijven waarvan ik mede oprichter ben, altijd veruit de meeste kennis en vaardigheid gehad met ICT-toepassingen. Daarom was ik altijd de uitleggende, demonstrerende of installerende partij. Dit is geen verwijt, immers het zijn totaal nieuwe mogelijkheden en niet de core-business van deze partijen.
Ik heb, zoals u misschien al vermoedde, deze -studerend in de sociale wetenschappen- levensfase afgesloten op 31 december 2007. Ik hoop nu een goed peloton te kunnen treffen waarbij een groter aandeel dan voorheen kan zeggen dat ze het microelektrotechnische - en digitale ontwerp vak beter beheersen dan dat ik dat doe. Waar moet ik dan anders zijn dan in de kennisstad Den Haag? Een voorwaarde voor de baan is dat ik in Den Haag kan opstappen. Verder stel ik weinig voorwaarden aan een baan, en heb ik weinig bezwaar tegen het laag op de ladder beginnen.

13
AANBOD
Voor een werkgever ben ik interessant vanwege het feit dat ik met vrijwel iedereen over IT-vraagstukken kan praten. Ik ben uitgebreid opgeleid in het professioneel communiceren, waarbij doorvragen, aansluiten bij de belevingswereld van de client en oplossingsgericht denken het uitgangspunt was. Sinds 2000 ben ik me tevens gaan verdiepen in de digitale revolutie. Data Flow Diagrammen, query’s, klassen en methoden zijn termen waar ik geheel bekend mee ben geraakt in de loop der jaren.
Dit maakt dat ik én op hoog niveau kan communiceren met de techneuten én op een simplistischer niveau kan communiceren met klanten en gebruikers. Hierdoor kan ik heel goed fungeren als ‘tolk’ en vragen of onduidelijkheden van de beide partijen uitwisselen. Tijdens mijn werkervaring in het welzijn heb ik me bekwaamd in het professioneel communiceren met zowel groepen als individuen. In mijn werkervaring in de entertainmentbranche kreeg ik veel meer ervaring met het deadline gericht werken en het projectmatig werken. Het informeren en coordineren van verschillende partijen voor een project, dat opgetrokken is uit een klantvraag is voor mij ook niet nieuw meer. Het feit dat ik drie “kleine” bedrijfjes heb mede-opgestart toont aan dat ik initiatiefrijk en creatief ben.


14
GEZONDHEID
Ik ben bij mijn weten vrij van ziektes.
Ik ben bij mijn weten nooit officieel mentaal ongezond of mindertoerekeningsvatbaar verklaart, of ik het daarmee eens ben hou ik graag voor mezelf.

15
ANTESEDENT
Ik ben niet gearresteerd. (Lees verder op )

16
SCHULD
Ik heb geen studieschuld, maar betaal deze af.

17
DIPLOMA’S
Normaliter zou er een rijtje met kopieën volgen van getuigschriften die mijn opleidingsverhaal zouden bevestigen. Echter heb ik besloten om deze ruimte te gebruiken om snel en kort inzichtelijk te maken, wat voor een debacle het huidige MBO en HBO onderwijs is. In mijn 10-jarige studiecarrierre, onlosmakelijk verbonden met een IB-Groep lening, heb ik te maken gehad met:

2 valuta’s: De Gulden en de Euro.
4 onderwijssystemen: Modulair Onderwijs, Probleemgericht Onderwijs, Projectgestuurd Onderwijs & Themagericht Onderwijs.
2 onderwijsstelsels: MBO, HBO, WO stelsel met 42 stp/per jaar & het Bachelor/Master stelsel met 60 cce/per jaar.
3 scholen (Maatschappelijk Werk & ICT): Hogeschool West-Brabant, Hogeschool Brabant & Avans. (Wel altijd in hetzelfde gebouw met dezelfde mensen). En uiteraard de andere scholen.
999 Overheidsadministratiesystemen, Digitaliseringsprocessen, Modeloverstappen, Herdoelstelformuleringen in de onderwijs- en welzijnssector.

18
Dit heeft gemaakt dat de administratie van mijn studieprestaties één grote bende is. Het feit dat de tien jaar nu voorbij zijn, maakt dat mijn studieschuld onherroepelijk is. Ik heb besloten om mijn verlies te nemen, en verder te gaan met de opgedane kennis en vaardigheid die mijn uitgebreidde studietijd me hebben opgeleverd. Ik sluit af met een aantal voorbeelden die het huidig onderwijs kenmerken.

Studenten misleiden docenten met het grootste gemak:
>>> Liset Schiebel 11-06-07 19:42 >>>
Hoi allemaal,
Eefje heeft nog niet laten weten of zij aanstaande woensdag kan. Zou jij ook nog ff willen laten weten of je wel of niet kan?? Ik hoop dat de bijeenkomst kan doorgaan want volgende week vind ik een beetje laat! Ik hoor het wel.
Groetjes Liset
------------------------------------------------------------------------------------------
Date: Tue, 12 Jun 2007 10:50:11 +0200
Subject: Betr.: Intervisie
Heey liset
Eefje kon niet maar zou zelf wat verzinnen. Dus als het goed is gaat het morgen toch gewoon door!
Groetjes Susanne

19
Docenten, begeleiders, mentors, administratoren & commissies maken er een bende van. Over de volgende vaststelling is ruim anderhalve maand vergadert, en ook deze lezing komt weer totaal niet overeen met het vod dat ze uit een computer kregen:
Dag Ephics,,
ik heb je uitdraai m.b.t. keuzeprogramma's bekeken, en daar is in elk geval geen enkel probleem mee.
Ook al zijn er een aantal niet ingevuld, je hebt er genoeg.
5 uit de P, en daarna staan er genoeg wel als voldaan - en je hebt nog vrije studiepunten gehaald- , om in totaal aan 15 STP te komen.
De twee grootste problemen lijken mij nu: het afstudeerproject en thema 4.1. Je vraagt of er een lijst gevonden is van 4.1; maar Tonja zegt alleen dat ze geen lijst hebben gevonden waar jij wel op stond voor het inleverd hebben.
Ben je al wat verder gekomen met Hans voor je afstudeerproject?
met vriendelijke groeten,
Miriam
Drs. Miriam van Doorn
Docent filosofie en ethiek/ lid kenniskring Vermaatschappelijking van de zorg/GGZ


Ephics ter Doorn. Wat staat nog open?
Zoals besproken met Ephics, maandag 23 april 2007,
en Miriam van Doorn heeft daarbij ook toegezegd  z.s.m. de versie van betrokken docenten te horen, om een overzicht te krijgen van de feitelijke studievoortgangsproblemen.  
P: gehaald.  
2e jaar: (volgens afspraak, zie mail met besluit examencommissie dd. 16 aug. 2006)
thema 2.1 (Tonja): zowel mondeling als schriftelijk gehaald, is afgesloten, niet ingevoerd.
thema 2.5 (Miriam): Ephics volgt dit in blok 4 (IP Kun je dat wel maken?)
thema 2.6 (Rob): mondeling en speech/lezing gehaald, één schriftelijk onderdeel ook;  twee schriftelijke (kleine) onderdelen moeten nog ingeleverd worden.
Twee andere thema’s staan nog open die hij wel heeft gehaald, bewijs daarvoor is dat hij toelaatbaar is geworden tot het vierde jaar nadat hij die heeft gehaald. 
3e jaar:
Stagefase II is afgesloten, toch staat stagefase I nog open. Volgens Jan Graanhomme is dat onmogelijk, dus heeft Ephics het derde jaar gehaald. 
4e jaar:
thema 4.1 (Rob, Tonja): onlangs heeft Ephics een 5 gekregen voor het omdeling; kp (videopresentatie) was ook een 5; kan gecompenseerd worden met zijn portfolio, maar dat is zoek!
thema 4.2 (Jan G.): is gehaald en doorgegeven.
thema 4.3 (Herman): is ingeleverd; gisteren kreeg ik het terug van Herman met de mededeling: niet te beoordelen, voldoet niet aan de criteria voor de opdracht.
thema 4.4 (Miriam): is in januari 2007 gehaald, eindcijfer 7.
thema 4.5 (Herman): is gehaald.
thema 4.6 (Ellie B./ Hans Trous): Onderzoeksvaardigheden:
- vier jaar geleden door Ephics gedaan (Ellie), groepsverslag e.d. / individuele verslag is kwijt.
- Dit jaar opnieuw in blok 1 gedaan bij Jeroen Oogting/ beoordeling door Ellie (Volgens Hans T. was Felix niet ingeschreven voor de toets en heeft ook niets – individueel-ingeleverd; later bleek van wel, zowel groep als individueel, maar beide onvoldoende beoordeeld; hij kan zich inschrijven voor de herkansing in blok 4),
- en nog een keer via het afstudeerproject (Hans Trous).
Afstudeerproject / projectmatig werken: probleem bekend.
thema 4.7 (Miriam / Hans): door niet tijdig beoordelen door en onduidelijke gang van zaken met Hans Trous heeft Tonja aan Miriam (dd. 8 maart 2007) gevraagd wat het resultaat van Ephics was. Miriam (begeleider) heeft op basis van de door haar gelezen eerdere versies van het artikel gezegd dat het voldoende is. Tonja heeft dat aan Felix doorgegeven. Hans Trous maakt bezwaar. Tonja en Miriam komen niet op hun besluit terug. (zie mail van Tonja dd. 16 april 2007)
4.8/4.9 werkplaats (Jan G.): loopt nog
4.10 (SLB, Miriam): voldaan aan de presentie; is afgesloten, nog niet ingevoerd.
Keuzeprogramma’s, moeten in totaal 15 studiepunten zijn; momenteel geen overzicht op.


20
Vervolgens rolt het volgende uit hun computer, al dan niet schriftelijk aangevuld met:



21
In mails werd rustig bevestigd dat het een gehele puinhoop was, en de studenten dienen dit maar gewoon te slikken. Door hun uitzonderingspositie zijn ze uitgegroeid tot medogenloze melochen:
Date: Tue, 14 Aug 2007 14:33:26 +0200
Subject: herkansingen afstudeerprojecten augustus 2007
Dag studenten en beoordelaars,
omdat niemand het overzicht heeft van wie wat moet herkansen, en er ook geen inschrijvingsprocedure is geweest, een algemeen bericht voor wie het betreft:
1. verbeterde/aangevulde producten en individuele verslagen worden door de studenten op maandag 20 augustus dan wel z.s.m. ingeleverd bij de betreffende beoordelaars;
2. de mondelinge herkansingen vinden plaats in de week van 27 augustus;
3. van de groepen die een product, dus groepsgesprek moeten herkansen, nemen de leden zelf contact op met elkaar en spreken zelf nu al via e- mail met de twee beoordelaars dag en tijd af; de individuele groepsleden die een of twee verslagen moeten herkansen kunnen dat aansluitend aan het groepsgesprek doen;
4. studenten die alleen een of twee verslagen hoeven te herkansen (en dus ook niet in een groep zitten waarvan het product moest worden verbeterd) maken individueel een afspraak met de twee beoordelaars, dis dus wel tegelijk moeten kunnen.
In week 27 zijn er nog geen lessen, dus een ruimte is gemakkelijk te reserveren/ af te spreken.
5. Zo gauw er een afspraak tot stand is gekomen geven de studenten/ geeft de student aan mij door: namen (student(en) en beoordelaars), datum, tijd en plaats.
Met vriendelijke groeten,
Miriam van Doorn

22
Conclusie: Studies maken op dit moment meer kapot dan je lief is. Toch zal ik het geheel achter me laten en graag aan het werk gaan bij een werkgever. Over mijn studietijd zal ik nog een gedetailleerd boek schrijven. Voorpublicaties zijn te vinden op www.grondwet7.nl.

23
Winnaar: ikzelf
At least is er een beslissing. Bijna surrealistisch voel ik me bij de constatering dat er een 20.000 euro en 3 opleidingen door mijn neus geboort zouden kunnen zijn. Dat er in de diepe krochten van de zorghandelingen, onderwijshandelingen & justitiehandelingen ten opzichte van de onderlaag van deze samenleving, verschrikkelijke onrechtvaardigheden ontstaan, op basis vaak van goede bedoeling overigens, dat wist ik al. Maar het is dan toch wel bizar om me te realiseren dat ik een Master probleem heb, als het om mijn participatie op de arbeidsmarkt gaat. Een probleem is een probleem, en dit probleem is wel zo interessant dat ik me er nog vele jaren op zal gaan richten. In mijn overdreven principiele leven, vind ik me niet alleen solitair, maar ook raar, vreemd. Hetgeen waar ik altijd het bangst voor zal zijn is onbruikbaarheid.Weblog is weblog. moment is moment, bewijs is inbetrouwbaar. Wie me kan volgen, kan me volgen, wie niet die niet. Waar ik aan wil beginnen in Nederland is een nuttige carrierre ter ondersteuning van onze welvaart. In de realiteit zoals die voor me afspeelt, zijn er vier sensaties die zich als een vis in het water zouden mogen laten beschrijven. Waarnemend van spannend gebrachte audiovisuele, liefst zo moeilijk mogelijke spreekinstanties, ander gezegd echte, live of opgenomen kennisoverdrachten. Daarnaast in anonieme aan multimediale onderhevig zijnde massa's. In wisselende werkgroepen van divers gedisciplineerde persoonlijkheden van ongeveer 3 a 4 personen om de voorgaande situaties te creeeren. En met een persoon, die iets meer van mij weet, op ontmoetings/ontdenkkings-reizen voor creative inspiratie.


24
Verliezer: Tevens ikzelf
Ik geloof alleen nog maar in dit document en dit document alleen als het gaat om mijn opleidingsperiode. Of ik ben zelf realiteitszin verliezend of dit document kent geen leugens. Maar hier wil ik niet inzetten op dat ik de realiteitszin nog bezit. Anders voel ik me zo ontheemd met de huidige hulpverleningsmethode, of laat ik zeggen overheids-burger-behandelings-methode. Maar nog maals ik hou niet van individuele verhangingen. Maar iedereen in de publiciteit wordt wel een gemeenschappelijk gekende entiteit en daarom een bruikbaar onderdeel in kennisoverdracht. Een ander belangrijk onderdeel in eerlijkheid, is dat eerlijkheid op zichzelf onbeschrijfbaar is, anders zou mijn vak niet kunnen bestaan. Notities hoeven maar heel kort te zijn.
Later, Later, ik leg het later wel uit. If you only knew the half of it. If you only knew the half of it.


25
MEDEDELING:
Ik verklaar mijn opleiding tot voltooid op 1 januari 2008, met bovenstaande feiten als min of meer gebeurd. Maar ik doe hierbij ook gelijk afstand van alle decoratie ontvangsten, bezitswijzen of inschrijfbewijzen, uitnodigingsbewijzen, parkeerbewijzen, proefbewijzen of certificaten of getuigschriftbewijzen. Ik bezit aan papier, wat ook steeds minder wordt, de volgende documenten, het paspoort, het rijbewijs, het bankdocument en het voertuigbewijs. Die stop ik op een veilige verre wegge plaats en zorg voor beschikbare kopieen, die ik overigens niet altijd zal kunnen vinden. En verder verklaar ik dat ik geen papieren bezit of contracten ben aangegaan of uberhaupt contact heb gehad met personen tussen 1984 en 2007. Dus de periode tussen de vermarkting van de Apple Macintosch en de embryoselectiediscussie heb ik alleen maar gevolgd via hoogstens deTV.

26
Ik heb dus geen basisopleiding - Ik weet niet wat Yes,we can betekend.

Ik heb geen H.A.V.O. opleiding - Ik weet niet dat je de lengte van een schuine zijde kan weten van een driehoek met rechte hoek kunt berekenen, wanneer je de wortel trekt van de som van de 2 gekwadrateerde rechte zijden. Ook heb ik geen notie van het feit dat ik me aan niets kan irriteren en dat ik nooit door iets geergerd kan worden. Ik ken de betekenis van cumulatief, persisteren, discrepantie en epistel niet, en kan deze termen ook niet toepassen. Verder weet ik niet dat ozon O3 is, of dat elekriciteit mogelijk is doordat metaal de eigenschap heeft dat het vrije elektronen kan overdragen. Tenslotte weet ik het verschil niet tussen een resistief en dominant gen.

27
Ik heb nooit deelgenomen aan de opleiding voor laboratorium onderwijs - Ik weet niet dat alcoholische versnapering uitdrogen, doordat alcohol het water verhindert om terug te vloeien in het nierosmoseproces. En ik heb geen enkel notie van het feit dat roken zorgt voor een verminderde zuurstofopname doordat koolmonooxide zich voor langere tijd hecht aan de zuurstofreceptoren van de rode bloedlichamen van in ieder geval mensapenbloed.

28
Ik heb geen opleiding MWD - Ik weet niet wat het opportuniteitsbeginsel inhoudt. Ik weet niet dat Freud het mensmodel uitlegt als een ijsberg met een Ich-Es&Uber-Ich mechanisme. Mij is nooit opgevallen dat de film Matrix I, II & III een creatieve variant is op de nalatenschap van Filosoof Berkeley. Termen en vaardigheden als: Socratisch vraaggesprek, Aansluiten bij belevingswereld van de Client, SMART-geformuleerde doelstellingen, hinderpalen en beperkingen, projectmatig werken, methodisch werken, conditioneren, omgekeerde psychologie, overdracht en tegeoverdracht, cognitieve disonantie reductie, behaviorisme en symbiose, zijn mij totaal onbekend. En ik had het vooral niet door dat het vrije woord een essentieel element zou worden in het huidige tijdperk, zodat ik niet, nog voordat het privaat mogelijk was, de kernterm ten aanzien van de vrijheid van meningsuiting in Nederland, heb vastgelegd.

29
Ik heb geen propedeuse in de ICT - HTML, methode, JAVA, klassen, QUERY's en genormaliseerde relationele databases zijn voor mij geheimtaal. Een computer heb ik nooit tot mijn beschikking gehad, en ik heb mij nooit door digitale technologie ondersteund mogen voelen.

30
Ik heb geen Master in de Wijsbegeerte - Freud, Socrates, Aristoteles, Plato, Berkeley, Cesar, Sartre, Fukuyama, Kant, Spinoza, Seneca, Boeddha, Descartes, Mohammed, Markx, Lenin, Voltaire, Hitler, Clinton, Erasmus en Matteus zijn voor mij onbekende elementen uit onze geschiedenis en ik heb nooit kennis genomen van een van hun nalatenschappen of vertaalde nalatenschappen.

31
Ik heb geen video bedrijf opgericht - Ik heb nooit meerdere studentenverenigingen en horecagelegenheden technisch ondersteund bij de oplevering en installering van multimediaal gedecoreerde bijeenkomsten in de natale fase van deze technologie.

32
Ik heb geen ict bedrijf opgericht - Het was niet zo dat ik een bedrijf heb opgestart, dat vrijwel twee maanden na mijn intrede is opgericht, en al binnen enkele maanden een nuttigere vraagbaak was voor studenten, dan het hele docententeam bij elkaar

33
Ik heb nooit aardbeien geplukt, ik heb altijd alles van mijn rijke ouders gehad.

34
Ik heb dus wel gearresteerd als ik consequent blijf.

33
Ik heb geen jaar voor slachtofferhulp gewerkt, en dit vestigingetje behoorlijk uit de brand geholpen.

34
Ik heb geen jaren ervaring in het jongerenwerk.

35
Ik ben de afgelopen jaren niet terug gegaan naar het officiele hulpverleningswerk om te vernemen in welke miserabele staat het verkeerd.

36
Ik heb geen proffessioneel Licht, Geluid & Beeld bedrijf opgericht - Het is niet zo dat ik me professioneel ben gaan specialiseren in de elektronische toepassingen die gebruikt worden bij de huidige entertainreligie van onze hedendaagse jeugd. Ook is het niet zo dat ik een redelijke hoeveelheid van de grote artiesten van dit moment persoonlijk ken. Ook is het niet zo dat ik er vele jaren achtereen persoonlijk zorg voor heb gedragen dat 4 van de grootste discotheken, 2 grote café's en 2 theaters, van mijn provicie goed gedraaid hebben op showelektronisch vlak.

37
Ik heb niet voor het Algemeen Maatschappelijk Werk gewerkt.

38
Ik zou bij god niet weten wie wat nog moet betalen. Ik heb de Nederlandse overheid 5 jaar niet officieel benadert. Het overleven als je kennis hebt is goed te doen in Nederland.

34
Binnen deze samenleving ben ik geinteresseerd in 1 partij, en dat zijn ondernemers. Iedere werkgever die ik aanschrijf, krijgt deze site als CV, en ieder persoon die pas na enkele weken, een beginnende kiem van vertrouwen creeert krijgt deze site: www.grondwet7.nl gelijk te horen als zijnde mijn geesteskind. Nu het vijfde deel afgelopen is rest mij nog 1 artikel aangaande de hele onderwijsdiscussie. Het vijfde deel gaat een commercieler, toegankelijker en makkelijker te lezen artikel worden dat bruikbaar moet zijn voor pleidooien ter promotie van mijn onderwijsinnovaties. Ook zal het een duiding geven over de opbouw, achtergrond en keuzes die ik gemaakt heb in de afgelopen 5 artikelen. Tevens zal ik veel van mijn opleveringen uit mijn studieperiode herpubliceren, omdat ze, waar ze nu verblijven, in die vergeten laden hun waarde verliezen. Tevens zal dan voor derden inzichtelijk worden waar ik me het afgelopen decennium mee bezig heb gehouden, welk doel het gediend heeft, en welke doelen ik me voor toekomstige samenwerking stel.

35
Als mezelf aanpratend afgestudeerd filosoof zal ik me nu na mijn studieperiode gaan richten op het opleveren van een intellectuele nalatenschap. Omdat afspraken die ik met mezelf maak vaak het beste worden uitgevoerd publiceer ik nu een verplichting aan mezelf. Ik moet 1 Essay van minimaal 100.000 karakters opleveren per kalenderjaar. De looptijd per Essay zal 2 jaren bedragen, waarna hij afgesloten wordt en zijn titel waardig moet zijn. Het tweede Essay(2008-2010) gaat heten: WhatUSay: Communicatierevolutie & zijn noodaak tot algehele vrijheid van communicatie, en zal gaan over het nieuwe communicatielandschap. Het derde Essay(2009-2011) gaat heten: Niet Leuk Meer: Onze zorgstaat in het 1e decenium van de 21e eeuw.