Ik ga er een einde aan breien. Sommigen vallen net in, anderen kennen mijn
voornemens al langer. Kort samengevat: Ik heb maatschappijwetenschappen
gestudeerd tijdens de periode dat er in de Nederlandse maatschappij een wel heel
moeilijk onderscheid te maken was tussen zin en waanzin. Het LPF-debacle, de
Iraaks-Afgaanse inrommeloorlogen, de definitieve vestiging van de hyperige
Mediacratie en niet te vergeten de Maatschappelijke hervormingsneurose. Tijdens mijn studieperiode heb ik er maar het beste van proberen te maken en heb ik de gelegenheid gehad om hervormingsprocessen in de Maatschappelijke Welzijnssector, van wel heel dichtbij mee te maken. Doordat ik zowel observant als object ben van het mislukte en op sommige punten schandalige hervormingsproces van het moderne hoger onderwijs in de agogische richting, is een absolute objectiviteit van mijn kant
per defenitie niet realiseerbaar. Wel lijkt het mij vrij makkelijk om te bewijzen dat in mijn specifieke situatie termen als Schandalig, Miskleumerig, Onterecht onherstelbare schade opleverend, Wanordelijk en Bedoevend zeer terecht als bijvoegelijke naamwoorden in vrijwel elke zin kan worden geselecteerd.
Ik wil hier nogmaals duiden op een uitspraak die ik eerder in dit document heb gedaan en dat is dat ik van mening ben dat niet de verschillende individuen zeer laakbaar handelen. Geert Mak doet hier al een hele belangrijke uitspraak over in zijn boek Europa. Mijn conclusie is dat vooral het systeem verschrikkelijke uitwerkingen heeft,
die geen andere kwalificering verdienen dan: Krankzinnig.
Zoals gezegd, ik heb in de laatste vijf jaar van mijn opleiding, officiele term
"diplomatermijn" ervoor gekozen om zelf mijn opleidingsmethode te kiezen, en niet het gangbare pad te volgen, waarbij ik onderhevig aan allerlei nutteloze, maar vaak zelfs krankzinnige regelingen mijn ontwikkeling
niet optimaal vorm zou kunnen geven. Ik heb met behulp van het gebruik van pseudoniemen, mogelijkheden binnen misverstanden, gewoonweg binnenkletsen en een kosteloze aanbieding van services, mijn weg gebaand door de wereld van het Maatschappelijk Werk, de Digitalisering en de Filosofie. De situaties die ik daarbij heb aangetroffen hebben mij dermate verbaast dat ik nog wel enkele jaren nodig heb om deze ervaringen om te zetten in een concreet en leesbaar verhaal.
Het wordt nu alleen tijd om te kijken hoe ik weer terug kom in de situatie
voordat ik de fout maakte om met de onmiskenbaar slecht functionerende
instanties als de IB-groep en de HSWB in zee te gaan. Ik heb er geen moeite mee
om te betalen. Ik ben redelijk genoeg om erkennen dat ik best een bijdrage moet
leveren voor de hoeveelheid studiefinanciering die ik heb ontvangen. Ook ben ik
geheel van mening dat ik netjes mijn gegevens bij de belasting moet bijwerken.
Een ding heeft mijn kijkje in de keuken van
dienstverlenend Nederland in de Welzijns- en Onderwijssector mij wel geleerd, en
dat is dat het in deze sector een bende is die zijn weerga niet kent. In mijn
optiek is de voornaamste oorzaak hiervoor: de digitale revolutie. Net dat
onderwerp waarvoor ik CUM LAUDE ben afgestudeerd wat dit document bewijst. Een
onderwerp waarvan ik makkelijk kan onderbouwen dat de maatschappij er nog erg
mee worstelt en waarvan de geleerden en dus onderwijsgevenden nog maar moeten bewijzen
dat zij de basale toepassing ervan zich meester zijn. Voorlopig kom ik nog
schrikbarend vaak functionarissen tegen die me de opmerking maken dat hun
computer kapot is omdat het de oude tekst 'kapot maakt' wanneer er een zin wordt
ingetypt. Het indrukken van de 'insert'-knop is geen oplossing die in het hoofd
van deze personen opkomt. Iemand die mensen wil laten geloven dat dit algemene
lage niveau van de gemiddelde systeeminvoerder leidt tot een betrouwbare, en
sterker nog, onbetwistbare systeem output, heeft aan mij een zware dobber.
Of wou je zeggen dat het allemaal wel onder controle is met het feit dat je Officier van Justitie die zijn
computer met zeer gevoelige informatie in de handen laat vallen van een misdaadjournalist.
Of wou je zeggen dat het allemaal wel onder controle is met het feit dat je HBO-docenten die simpelweg documenteren dat er cijfers gehaald zijn waarvan ze zelf claimen - in hetzelfde stapeltje dat ze je toesturen - dat je die cijfers niet gehaald hebt.
Of wou je zeggen dat het allemaal wel onder controle is met het feit dat je de
taal die je kinderen schrijven niet eens meer kan herleiden.
Of wou je zeggen dat het allemaal wel onder controle is met het feit dat met de regelmaat van de klok aan het licht komt dat doordat de ene instantie niet wist dat die andere instantie
zus en zo handelde. (Het Bureau Jeugdzorg principe, "volgens" wat mij betreft " de volksmond")
Of wou je zeggen dat het allemaal wel onder controle is met het feit dat de
troonopvolger en zijn aanstaande, gebruik willen maken van een digitale
toepassing, waarbij een koninklijk bedrijf garandeert dat er niks mis kan gaan,
het toch "u raadt het al" mis gaat.
Of wou je zeggen dat het allemaal wel onder controle is met het feit dat alles
qua beeldcommunicatie mogelijk is en ik kosteloos tot beeldgeneratie, beeldcopie en animatie kan
overgaan.
Iedereen die wil praten over opleidingen en opleidingsniveau of requesten tot
opleiding zal ik altijd verwijzen naar grondwet7.nl. Langs deze weg mag iemand
zelf beoordelen of hij hier met een totaal ongediplomeerd en onopgeleid persoon
te maken heeft, die binnen de banen van een feilloos en een niks op aan te
merken opleidingssysteem, niets anders heeft weten te bewerkstelligen dan zeer
hoge schulden. (De stelling van de HSWB en de IBG)
Of dat hij te maken heeft met iemand die zijn opleiding zeer serieus heeft
genomen, die binnen de mogelijkheden die er lagen, het maximale eruit heeft
gehaald, en zich op drie terreinen(Maatschappelijke Wetenschappen, Filosofie &
Digitalisering) tot een startkwalificeringsniveau heeft bekwaamd, maar door een
reorganisatietsunami al zijn gedane werk weggespoeld zag worden, doordat iedere
nieuwe organisatievorm én de verantwoordelijkheid van de oude organisatievorm
als niet de zijne kwalificeerde én elke nieuwe organisatievorm of
organisatie-element zijn beslissingsterrein dermate minimaliseerde dat een nette
afsluiting van mijn dossier onmogelijk maakte. (De stelling van Ma. E. ter
Doorn)
Ik verklaar de verzorgingsstaat, anno 2008, in een hevig gehavende staat verkerend, en dat is de stelling waarmee ik verdedig dat ik niet in staat was om tijdens mijn studieperiode 97/07 op de geldende wijze een diploma te behalen. Zeker niet wanneer je als student ook nog eens als argument de digitale revolutie gebruikt, en dan bedoel ik specifiek de omslag die dus(heb ik al een keer eerder beargumenteerd, ik verwijs je er gaarne naar) bij 750 Megahertz. Ik geef mijn te hoogbegaafdheid, of mijn krankzinnigheid danwel hun onkundigheid, of hun psychiatrisch vakkundig inzicht, systematisch de schuld, van het niet voltooien van mijn IBG/BJZ/HSWB/CWI/AVANS/FONTYS/IMW/AMW/GAMMA/KUT/CUB/HSB//UWV/SLACHTOFFERHULP/TWERN oplichtingstraject.
Nu komen we aankomend schooljaar September 2008 voor het eerst in de situatie, dat ik hoe ik het ook wend of keer moet gaan starten met het terugbetalen aan de staat. Ik ben niet meer verder nagegaan welke partijen nog contact met elkaar hebben opgenomen, en welke gegevens met elkaar zijn uitgewisseld. Ook ben ik niet van plan om nog vele uren weg te gooien en vele honderden euro's beltegoed op te maken, met als enig resultaat nog meer bewijzen dat het een administratieve klotezooi is. Voorlopig heb ik immers voldoende bewijzen om de komende jaren elke 15e van de maand een mooie column klaar te hebben, met daarin aanwijzingen en argumentaties waarom het zeer onjuist is te denken dat bij een schoolverlater de verwijtbaarheid ligt bij de schoolverlater en niet bij de school. Ook durf ik zonder vrees de weddenschap aan dat binnen 10 jaar, de eerste deurwaarder/leraar/schoolfunctionaris/stagebegeleider het zal ontgelden wegens het huidige stelsel (Na volledige diplomering honeratie - Het Spaanse systeem zou beter zijn) waarbij ikzelf niet de dader ben.
Dan resten mij nog twee activiteiten, waarvan ik vind dat ik deze in de
Watskeburt uiteen gezet moeten worden.
Welke betalingsregeling heb ik voor ogen en hoe zag ik deze voor me.
Welke activiteiten heb ik in 97/07 gedaan en welke kosten zijn hiermee gemoeid.
BetalingsRegeling:
Ik ben in het totaal 7 jaar ingeschreven geweest voor een opleidend
instituut.
De hoogte van de prestatiebeurs is (ik krijg de maximale aanvullende beurs,
omdat mijn ouders niets bijdragen):
484 euro * 12 maanden * 4 jaar = 23.232 euro
Hier komt dan 3 jaar bij wat sowieso een lening wordt:
484 euro * 12 maanden * 3 jaar = 17.424
Het maximaal vergaarbare komt in totaal hiermee globaal op 40.656 euro.
Zij claimen dat ik nog een tweede lening heb. Die is varierend.
Op 4 juni 2008 schrijven ze: 10.113 euro
en op 28 juli 2008 schrijven ze: 12.807 euro.
En voor de mensen die dit niet geloven doen we gelijk even de bewijzen erbij:
Dit maakt enerzijds al gelijk duidelijk dat ik dus weer met een hele onbetrouwbare organisatie te maken heb. Anderzijds maakt het duidelijk dat ze van mening zijn dat ik geen rechten kan ontlenen aan mijn prestatiebeurskorting. U ziet hier gelijk een voorbeeld van een beslissingsterrein dat geminimaliseerd wordt en zij mij doorverwijzen naar weer andere organisaties. Beide organisaties die ze noemen zijn door mij benadert en beiden wijzen weer een ander aan. De Kast naar Muur - Methodiek voor Proffesionals. Mijn visie is - Jij stond op dat fuckin standje, en probeert met je fuckin folders, 18-jarigen voor je te winnen. Tevens moet ik me via deze fuckin organisatie inschrijven om uberhaupt aan onderwijs deel te kunnen nemen. Ten slotte ben jij de organisatie die de regel hanteert dat er met een systeem gewerkt wordt dat als iemand zijn best doet op een opleiding hij daarvoor beloont wordt middels kwijtschelding. Dat jij in je ontwerp geen rekening gehouden hebt met het feit dat scholen hun naam/ en dus verantwoordelijkheid binnen drie jaar aan de wilgen hangen en onder een ander logo'tje verder gaan, is een probleem in jouw organisatie. Dat je deze techniek - (Ik in alleen het geld - en een ander is verantwoordelijk voor een correcte afhandeling) - gebruikt is me geheel bekend, waarschijnlijk heb je hem afgekeken van die louche BV boompjes, waar RADAR, Peter R. de Vries en die krullebol van SBS6, hun programma's mee vullen.
Mijn standpunt is dus:
Ik heb recht op een opleiding in het Maatschappelijk Werk en Dienstverlening op
Bachelor Niveau. Daarnaast heb ik recht op een Master in de Filosofie. Hiermee
komt het gedeelte prestatiebeurs dus te vervallen.
Het totaal dat ik moet betalen komt daarmee op: 17.424 euro.
Het diploma Maatschappelijk Werk zal overigens altijd onbruikbaar zijn, omdat
als ik claim dat ik een Maatschappelijk Werker ben, en een of andere client
schiet zijn gezin overhoop, dan denk ik dat de journalisten er al heel snel
achter zijn dat mijn diploma op een hele rare wijze tot stand is gekomen. Tegen
die tijd zal de claimcultuur zich al dermate hebben ontwikkeld dat het OM een
stuk vaardiger en ervarener is in het veroordeeld krijgen van Maatschappelijk
Werkers. Voor mij dus geen verstandig idee om het prachtige vak van
Maatschappelijk Werker te gaan uitvoeren. Toch zonde, ik verneem namelijk dat er
een schreeuwend tekort is aan bekwame mannen in het vak. In Watskeburt 3 - 6 /
75 geef ik al een verklaring wat hieraan ten grondslag zou kunnen liggen.
Het standpunt van de IBG en HSWB is:
Er is geen 4-jarige opleiding gehaald.
Ik moet 40.565 euro betalen.
Daarnaast moet ik 10.113 euro betalen, of nee 12.807 euro bijbetalen.
En claimen ze dat een of andere deurwaarder nog recht heeft op 3.250 euro.
Hiermee komt het totaal op een bedrag cirkelend rond de 55 mille, afhankelijk
van welk bedrag ze kiezen.
Het verschil (afhankelijk van welk bedrag ze kiezen) is dus 38.000 euro en 2
diploma's.
Het terugbetaaltermijn is 15 jaar. Ik betaal een 13e maand, dus volgens mezelf
moet ik per maand betalen: 89,35 euro.
Volgens de berekeningen van de IBG en de HSWB, (afhankelijk van welke bedragen
ze kiezen) moet ik betalen: 282,05 euro. De afbetalingsperiode loopt van 1 September 2008 tot 1 September 2024. Er wordt
betaald op de 15e. In December wordt de dertiende maand uitbetaald.
In Geschreven Brieven 15 juli 2008, geef ik al aan dat mijn studieavontuur van de afgelopen tien jaar, surrealistische elementen bezit. Ik beschrijf in deze Geschreven Brief 15 julli 2008 de volgende drie gebeurtenissen:
Feit 1: Iemand heeft naar aanleiding van een zogenaamde studieschuld, mijn moeder afgeperst met de mededeling dat zij moest betalen vanwege het feit dat ik niet betaalde. Dit terwijl ik nu, en ook ten tijde van de afpersing, ouder ben dan 23. Dit maakt dat, zolang ik leef, mijn ouders nooit aansprakelijk gehouden kunnen worden. Toch hebben zij hen 800,- euro afgetroggeld in de zomer van 2006.
Feit 2: Iemand heeft naar aanleiding van een zogenaamde studieschuld, mijn werkgever in de zomer van 2007 afgeperst voor 600,- euro. Ik weet dat dit type afpersing van werkgevers in de wet verankerd is. In reactie daarop heb ik mijn tijdelijke contract niet laten verlengen, ook al wilde de werkgever dit graag, en ben bij de sociale dienst/UWV/CWI 1500,- euro op gaan halen. Dit lukte tot mijn verbazing zeer gemakkelijk. Toch zie ik het niet als een handig uitgangspunt dat de IBG/Belastingdienst/justitie werkgevers van mij betrekken in de afwikkeling van mijn studieperikelen, en dat ik vervolgens dit gestolen geld weer bij de overheid ga ophalen. Bovendien is het jongerenwerk nu een jongerenwerker kwijt die ze volgens mij maar wat hard nodig hadden.
Feit 3: Iemand heeft naar aanleiding van een zogenaamde studieschuld, mijn huisgenoten van mijn woonadres bedreigd en geintimideerd. Daarnaast heeft het eigendommen van mijn huisbaas vernield, te weten: de voordeurruit, de kamerdeurruit, het kamerdeurslot en de kamerdeurvoeging. Grappig detail is dat ik bedreigd ben om te vertellen, waar ik was, en zodra ik mezelf zou zien, zou ik mezelf moeten vertellen, dat ik contact op moest nemen met deze persoon omdat er anders nog veel ergere dingen zouden gebeuren. Volgens mij kan een zogenaamde studieschuld wettelijk nooit een basis vormen om fysiek andere personen te bedreigen, en eigendommen van fysiek andere personen te molestreren.
Met dit intermezzo illustreer ik mijn pessimisme dat er in mijn casus ooit een gerechtvaardigde en redelijke uitkomst zal komen. Ik zal daarom bij deze verklaren dat ik de hoogte van het terug te betalen bedrag stel op 10 % van mijn netto verdiende loon. De komende jaren ga ik werken voor 1500,- euro per maand. Dit houdt in dat ik 150,- euro per maand ga overmaken naar de IBG. We gaan in het eerste jaar kijken of het ze lukt om te registreren, dat ik betaald heb. We kijken ook of het ze lukt om bedragen van elkaar af te trekken en op te tellen. Ik ga alles wat ik met deze organisatie van doen heb zeer duidelijk volgen en er verslag van leggen. Dan zijn er nog 5 elementen die invloed hebben op een maandelijkse uitkering van de 10 % van mijn Netto Loon.
- geen bedreiging ouders of familieleden.
- geen bedreiging en/of benadering werkgevers.
- geen bedreiging, molestrering en/of benadering van verhuurders.
- geen claims van vorderingen of lastigvalbriefjes van voor 1 september 2008 door de drie partijen(belasting, justitie of ib-g) of door hen aangezette partijen.
Ten slotte geef ik een gedetailleerde beschrijving van al mijn activiteiten in de afgelopen 10 jaar en hun context. Als dank voor deze activiteiten, blijkt nu, schenkt de Nederlandse Staat mij een onbetrouwbaar, willekeurig groepje achtervolgers. Daarnaast gaat dit geintje over een levenslange reputatie, en als we even gaan rekenen heb je het over zulke verschrikkelijke bedragen dat er makkelijk gesteld kan worden dat het huidige onderwijs een flink aantal kenmerken van oplichting in zich heeft. Voor 60 minuten werk wordt in dit rekenmodel 12,50 gulden gerekend. Een beloningsniveau dat makkelijk te halen is met ongeschoold werk, hiermee is vrij makkelijk een beeld te schetsen met welke belangen er "gerotzooid" wordt.
Tot 1996 - Basisschool, Middelbare school, 1 jaartje MBO.
Te verwaarlozen. In de periode voor zijn 18e heeft een kind nog niet echt te maken met grote financiele belangen. Ook is de opleiding nog heel algemeen. Hier maakte ik mezelf bekwaam in de algemene cognitieve vaardigheden
1997-1998 Propedeuse. Maatschappelijk Werk en Dienstverlening.
Tijdsinvestering: 42 Studiepunten * 40 Studiebelastingsuren per Studiepunt * 12,50 gulden = Fl. 21.000 gulden
/ 9.545 euro/Totaal 9.545 euro
Studiefinanciering: 12 * +/- 500 gulden = 6.000 gulden
/ 2.727 euro /Totaal: 2.727 euro
Het 1e jaar bestond uit ongeveer 30 elementen/(modulen) verdeeld over de grote denkvlakken, waarover de aan verslaglegging verslaafde denkers, een menselijk repertoire hebben voortgebracht, dat nog steeds groeiend is, in het deelterrein de menselijke wetenschappen.
Sociologie
- hawthorneonderzoek, levensfasen, maatschappijsystemen, socialisme, communisme, kapitalisme, liberalisme, fascisme, nationalisme, materialisme, marxisme, laissez faire, Weber, Schutz, Marx
Psychologie
- behaviorisme, gestalt therapie, psychoanalyse, rationeel emotieve therapie, neurolinguïstisch programmeren, neurose, oedipus-complex, cognitieve dissonantie, psychiatrie, Freud, Jung, Pavlov, Maslov, conditionering,
Recht
- arbeidsrecht, sociaal recht, familierecht, internationaal recht
Filosofie
- Socrates, vergadertechnieken, mensmodellen, metaforen,
Agogiek
-communicatie wetenschappen, socratisch vraaggesprek, systeemanalyse,
Politiek
- democratie, mericratie, aristocratie, regering, oppositie, kabinet
Antropologie
-gesprekstechnieken, cultuurgeschiedenis
Emancipatie
-sexespecifieke rolmodellen
Snuffelstage
- 10 dagen reintergratie programma voor ex-gedetineerde
Vrije Studiepunten
- Promotionele voorlichting geven op scholen
Van dit jaar is moeilijk een resultaat te duiden. Doordat ik als student een heel breed 'assortiment' aangeboden kreeg, op (zeker voor jongeren rond de 20) een geheel onbekend kennisgebied, laat het resultaat van dit jaar zich omschrijven als een brede orientatie en verkenning van met name de termen, de stromingen, de Grote namen, de ontwikkeling en totstandkoming, de koppeling met de praktijk en eerste beoefeningen van basisvaardigheden, van de sociale wetenschapsgebieden. Dit jaar heb ik probleemloos gehaald bij mijn weten. Waarna ik doorstroomde naar het tweede jaar.
1998-1999
Tijdsinvestering: 24 weken * 21 uur * 12,50 gulden = 6300 gulden
21 Studiepunten * 40 Studiebelastinguren per Studiepunt * 12,50 gulden= 10,500 gulden (het eerste half jaar was nog studie.)
/ 4772 euro + 2863 euro = 7635 euro / Totaal: 17170 euro
Studiefinanciering: 12 * +/- 600 gulden = 7.200 gulden
/ 3272 euro /Totaal: 5999 euro
documenten 1998-1999
1999-2000
Slachtofferhulp
Tijdsinvestering: 42 weken * 32 uren * 12,50 gulden = 16.800 gulden
/ 7636 euro /Totaal: 24706 euro
Studiefinanciering: 12 * +/- 800 gulden = 9.600 gulden
/ 4363 euro
/Totaal: 10362 euro
visueel uitleggen van computers
politie agenten aan de camera
2000-2001
MWD
Tijdsinvestering: 32 weken * 32 uren * 12,50 gulden = 12.800 gulden
/ 5818 euro / Totaal: 30524 euro
Studiefinanciering: 12 * +/- 800 gulden = 9.600 gulden
/ 4363 euro / Totaal: 14725 euro
prim sec tert quart
documenten 2000-2001
2001-2002
4e jaar MWD
11sept
Terugschrikkeljaar
4e jaar
Tijdsinvestering: 25 studiepunten * 40 Studiebelastinguren per Studiepunt * 12,50 gulden = 12500 gulden
/ 5681 euro / Totaal: 36205 euro
Studiefinanciering: 12 * +/- 800 gulden = 9.600 gulden
/ 4363 euro / Totaal: 18088 euro
Ik wil hier dus het statement maken, waarbij ik wil aandringen op het feit dat hier de kern zit van aggressie, vervreemding maar ook mijn besef dat ik zaken sneller beredeneer dan de meesten. Laat ik zeggen in ieder geval in de context van een groepje MWD-aspiranten runners, ten aanzien van dit element(de digitale revolutie), in die periode. Zinnen en stellingen uit die periode, opgeschreven en ingeleverd bij dat instituut, waren van het hoogste niveau als je ze tegen de uitkomst in het nu stelt.
Ik claim maar 1 ding. Ik heb toen een cd ingeleverd met daarin de omschrijving van You-tube, en de stelling gedaan dat het elektrische oog, oor, mond en huid, door zijn overgang van tertiair naar quartiair, in een mate vrijkomt, en als moment in een ontwikkeling paralellen heeft met het moment dat de zetletters zich in onze schriftelijke geschiedenis. Daarnaast deed ik de stelling dat de digitale ontwikkeling een unieke situatie maakt omdat kinderen vaardiger in een plotseling dominante factor in een samenleving werden. Ten slotte wil ik nog een uit het onterugvindbaar repertoire aan manuscripten die zijn ingeleverd terughalen, en dat is dat een foutieve invoer, of een foutieve afstelling, een foutief gebruik, in de toekomst zou gaan zorgen voor grote probleemgeboorten.
documenten 2001-2002
2002-2003
Propedeuse AIM
39 studiepunten * 40 Studiebelastinguren per Studiepunt * 12,50 gulden = 19500 gulden
/ 8863 euro / Totaal: 45068 euro
Studiefinanciering: 12 * +/- 800 gulden = 9.600 gulden
/ 4363 euro / Totaal: 22451 euro
1e youtube
Lpf computer vj 3d graanbeurs
webwinkels
Begonnen met shoppen op onderwijsgebied
2004-2005
computer 3d
2005-2006
Jongerenwerk
icoonedugrafie
2006-2007
25*32*12,50 = 10.000 florijn
/ 4545 euro / Totaal: 49613 euro
Studiefinanciering: 12 * +/- 1000 gulden = 12000 gulden
/ 5454 euro / Totaal: 27905 euro
Informatie gericht werken tov persoonsgericht werken
documenten 2006-2007
2007-2008
2008 -2009
150 euro per maand.
Het schrijven is een aspiratie die best
De vijf argumenten die weerlegd mogen worden om dit document niet HBO/waardig te kunnen noemen
De vraag hoe het komt dat midgrote en grote instanties wegkomen met dit schandalige gedrag komt omdat een rechter kijkt of er aan de regels voldaan wordt.
Effe knallen met
Als ik hieromheen nog een gezinssituatie schets dan komen we op scenario's die als heel erg beschreven kunnen worden. Maar een ding in me zal me qua ethiek altijd neutraal maken. Maar ik heb zin om te beginnen met dus enkele klassiekers. Dit zijn dus producten van het bovenstaande. Iets anders kan ik er niet van maken. Als je echt ver door gaat denken, maar ik wijdt al soms zo uit, dan zou je kunnen gaan redeneren dat als dit komend resultaat een laag niveau heeft, dat dan het huidig onderwijs mislukt is, en dat zou ik, U , Staat, niet willen aandoen. Ik hoop aan u de klasse te kunnen leveren die u vereist van een van uw gezonde zonen, en kom hier om u aan te bieden wat mijn adolecentenreis hopenlijk voor het vaderland ten goede zal komen. Ik hoop dat u me ooit toestaan om, met hand op mijn hart het Volkslied mee te mogen zingen. Ik kniel en lever U.
De vijfduizend ideeen die onze staat zullen doen herreizen.
Ladingloos ... kennen we al
De eerste filosoof waar je op kan klikken
virtualiteit is beter dan realiteit
kopieerbaarheid van de ontmoeting
marokanen wordt loyaliteit verweten door een object waar het onmogelijk voor is om loyaal aan te zijn
Ik kan er niet te veel noemen want aan dit eerste boek gaan we een eind maken
printen lezen - later de verwijzingen
de exactheid is gratis geworden
de
In een periode dat ik een organisatie niet anders zou kunnen typeren als misfunctionerend, wordt het goedgekeurd.
Dit jaar kan uiteraard niet gestart worden zonder het eerst te hebben gehad over de IB-Groep. Ik kan een lange metafoor af steken over het bloeddorstig monster dat de onwetende aanlopers vanuit de levensfase onwetendheid en onschuld, vanaf het 1e fragment dat ze ook maar financieel benaderbaar zijn, deze slachtoffers te onderwerpen aan een 'cheaptalk' die ze meesleurt in een proces dat oplichtingskenmerken heeft, en daarmee een oplichtingsniveau haalt waar menig telefoonringtonehandelaar nog een puntje aan kan zuigen.
Maar er is geen probleem. Ik vond dat een van mijn interessantste jaren in mijn leven. De aanraking met de grote denkers, en dat testend in mijn omgeving, en vooral spiegelend met televisie, maakte dat ik kind aan huis was bij de opleiding. Alle punten waren netjes gehaald en ik had het idee dat ik daar een diploma voor had gehaald. Maar hoe het tot stand is gekomen is me een raadsel. Ik stel dat ik niets liever doe dan een lovende ode zonder kritiekpunt op het proces en de methode van toen te brengen. Maar (in het licht van de huidige financiele vervolging halen we toch even wat punten aan || Omdat ik graag uitleg hoe mijn huidig perspectief is.|| Omdat ik voor werkgevers mijn competenties & bekwaamheden wil opsommen) we gaan ook dieper op de (subjectief verslaggelegde) realiteit van toen.
Ik ben nog in staat geweest om dit verhaal om te zetten in een leesbaar verhaal, welliswaar vol aggressie en frustratie, maar in ieder geval nog op een redelijke en matige toon. Ik vermoed dat iemand die minder in staat is om gebeurtenissen met behulp van